Press "Enter" to skip to content

10 sprawdzonych metod na zrzucenie nadmiaru tłuszczu z ramion

To jedno z tych miejsc na naszym ciele na którym nadmiar kilogramów wygląda naprawdę źle. Dlatego przydadzą się Wam sprawdzone metody na zrzucenie nadmiaru tłuszczu z ramion. Wiele z nich jest naprawdę prosta.

Spis treści

  1. Skąd tłuszcz na ramionach?
  2. Czym charakteryzują się metody na zrzucenie nadmiaru tłuszczu z ramion?

Skąd tłuszcz na ramionach?

Zaczniemy jednak od odpowiedzi na tak postawione pytanie. Przyczyn takiej sytuacji może być kilka. I warto je poznać. Po pierwsze i co oczywista zła dieta. I nikomu nie trzeba chyba tłumaczyć co to znaczy. Nadmiar niezdrowego i kalorycznego jedzenia przez dłuższy czas będzie skutkował „obtłuszczeniem” ramion, a także brzucha i ud.

Kolejną przyczyną takiej sytuacji jest wiek. Im starsi jesteśmy, tym wolniejsza przemiana materii. Ale to niejedyny efekt. Zwykle w pewnym wieku po prostu przestajemy się ruszać. Ale również wykonywać zwykłe, codzienne czynności. I to może mieć przełożenie na stan ramion.

Następną przyczyna to zmiany hormonalne. Te ostatnie mogą się pojawić nie tylko kiedy się starzejemy. Za najlepszy przykład posłuży tutaj problemy z tarczycą. Ostatnim powodem nadmiaru tkanki tłuszczowej na ramionach jest zbyt duża ilość rafinowanego cukru w codziennej diecie. Przede wszystkim tego, którego „nie widać”. Cukier dodawany jest do wielu produktów spożywczych. I warto mieć to na uwadze.

Czym charakteryzują się metody na zrzucenie nadmiaru tłuszczu z ramion?

Jedna z cech została wspomniana we wstępie. Większość tych sposobów jest prosta do wprowadzenia. Wystarczy do tego pamiętać o regularności. Sposoby te pozbawione są również skutków ubocznych (co jest niezwykle ważne w kontekście bezpiecznego odchudzania). Jeśli jest jakieś „ale”, to oczywiście o nim wspominam.

1. Zwiększ ilość białka

To porada, która zwykle pojawia się w kontekście budowania masy mięśniowej. Ale de facto pozbywając się tkanki tłuszczowej z ramion, takiego efektu można się pojawić. To w jakim rozmiarze, będzie zależało od podjęcia kolejnych kroków. Zwiększając ilość białka w codziennym jadłospisie wspomożecie spalanie tkanki tłuszczowej. Pomaga ono zresztą na wielu poziomach związanych z utrzymywaniem prawidłowej wagi. Koniecznie zajrzyjcie sobie do wyników jednego z badań na ten temat.

produkty wysokobiałkowe

Wróćmy do białka w diecie. Jakie źródła będą najlepsze? Produkty pochodzenia mlecznego, drób, jajka i ryby. I to w zupełności wystarczy. Natomiast ostrzeżenie. Nadmiar białka może obciążyć wątrobę i wywoływać pewne skutki uboczne.

2. Mniejsza ilość „złego” tłuszczu

To dość oczywista porada. Zdziwilibyście się jednak jak często poziom tego składnika w codziennym jadłospisie nie jest kontrolowany. A mniejsza ilość dostarczanego tłuszczu, to większa szansa na spalanie nadmiaru. Również tego z ramion.

złe tłuszcze

Na co zwrócić uwagę w swoim menu? Tłuste mięso wylatuje z jadłospisu. Podobnie z używaniem tłuszczu do smażenia i pieczenia potraw. I już samo to pozwoli Wam zadbać o sylwetkę.

3. Więcej zdrowego tłuszczu

Mowa tutaj przede wszystkim o kwasach Omega. Znany jest ich wpływ nie tylko na proces zrzucania nadmiaru kilogramów. Korzysta z nich również nasz mózg. Dzięki kwasom Omega pracuje one zdecydowanie bardziej wydajnie. Łatwiej przyswajamy informacje i nie mamy problemów z koncentracją.

dobre tłuszcze

Skąd je wziąć? Do menu należy włączyć wspominane ryby. Precyzując – morskie. To one są najlepszym źródłem kwasów Omega. Nie zapomnijcie również o orzechach (im poświecę więcej uwagi niżej). Dodawajcie do potraw oliwy z oliwek.

4. Pompki na zrzucenie nadmiaru tłuszczu z ramionach

Czas na trochę aktywności. Pamiętajcie o regularności. To ona jest jednym z niezbędnych elementów, jeśli chcesz się pozbyć namiaru tłuszczu (nie tylko z ramion). Pompki to bardzo łatwe ćwiczenie. Do wykonania praktycznie przez każdego.

pompki

Mam tylko jedną uwagę. Jeśli macie słabe ramiona, zacznijcie spokojnie. Nie przeciążajcie ramion. Nie róbcie pompek na siłę. Jedyne co możecie tym zyskać, to kontuzja.

5. Trenowanie bicepsów

To pozwoli pozbyć się tłuszczu z ramion i pleców. Bardzo często to problemy „współistniejące”. W sieci znajdziecie mnóstwo ćwiczeń na mięsień dwugłowy. Przy ich doborze przede wszystkim kierujcie się swoimi możliwościami. Jeśli do tej pory nie byliście zbyt aktywni fizycznie nie ma się co rzucać na głęboką wodę. Ryzyko kontuzji powinna Was przed tym skutecznie powstrzymać. Nieco bardziej obytym z aktywnością przydadzą się poniższe ćwiczenia

6. Odwiedzaj siłownie

Powyżej opisane ćwiczenia możesz oczywiście spokojnie wykonać w domu. Jeśli jednak chcesz skutecznie zrzucić nadmiar tłuszczu (również z ramion) czas wybrać się na siłownię lub do klubu fitness. I podobnie jak w przypadku dwóch powyższych sposobów. Nie zaczynaj z wysokiego C. Spokojnie, efekty się na pewno pojawią. Pamiętaj koniecznie o regularności.

W jej utrzymaniu pomoże między innymi ustalenie stałej pory na odwiedziny. Wiele osób na aktywność fizyczną wybiera poranek. Jest to na pewno dobry czas w ciągu dnia na rozruszanie przemiany materii.

7. Przyprawiaj jedzenie

Wróćmy do menu. W czasie diety musicie zrezygnować z soli. Ta „niestety” ma umiejętność wydobywania smaku z potraw. W tym celu wykorzystacie inne przyprawy. I to takie, które jednocześnie wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej z różnych części ciała. Najczęściej w tym kontekście pojawia się oczywiście chili. Przyprawa ta należy do naturalnych termogeników.

przyprawy

Koniecznie dodawajcie do swoich potraw imbir, cynamon i czosnek. Jedna sprawa. Jeśli macie tzw. słaby żołądek uważajcie z ilością przypraw. Dodajmy jeszcze to, że czosnek w nadmiarze może obciążać wątrobę.

8. Skończ ze stresem

To naprawdę jest metoda na zrzucenie nadmiaru tłuszczu z ramion? Ba. Powiem więcej. Dzięki ograniczeniu stresu dużo szybciej pozbędziecie się w ogóle nadmiaru kilogramów. A odwracając sytuację. Jeśli w Waszym codziennym życiu jest dużo stresujących sytuacji, to ze sporym prawdopodobieństwem przytyjecie. Może to być naprawdę spory „nadbagaż”. Za zwiększoną chęć na podjadanie odpowiedzialne są tak zwane hormony stresu. To między innymi kortyzol.

To w jaki sposób poradzicie sobie ze stresem, pozostawiam Waszej wyobraźni. Oczywiście postawcie na bezpieczne sposoby. Może joga? Może po prostu ćwiczenia oddechowe. Książka, spacer.

9. Rośliny wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej

Działają one na każdej części ciała. Skutecznie wspomogą pozbycie się nadmiaru tłuszczu z ramion, ale też z brzucha i ud. Takich roślin jest wiele. Można je stosować na kilka sposobów. Chociażby przygotowując z nich herbatę. Poniżej 3 rośliny na które warto zwrócić uwagę. I korzystać z ich „mocy”.

  • Mniszek pospolity – to roślina przede wszystkim wspomagająca pozbywanie się toksyn z organizmu. Te ostatnie bardzo mocno utrudniają pozbywanie się tkanki tłuszczowej.
  • Mięta pieprzowa – kojarzona przede wszystkim z ratowaniem nas po przejedzeniu. Roślina ta ma duży wpływ na metabolizm. Dzięki niej pozbędziecie się nadmiaru tłuszczu również z ramion.
  • Perz – a dokładniej jego kłącze. To roślina polecana jako sposób na piękną skórę. Przyda się również w czasie walki z nadmiarem kilogramów. Przede wszystkim przez swoje lekkie działanie przeczyszczające. Oczywiście nie używajcie jej zbyt często.

10. Zadbaj o witaminę C

To jeden ze składników wspomagających szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Witamina C to bardzo silny przeciwutleniacz. Składnik ten nazywa się często „pogromcą tłuszczu”. Wystarczy włączyć go do codziennego jadłospisu. Nie będzie to trudne, bo witamina C obecna jest w wielu produktach.

Zwłaszcza letnie menu może być jej pełne. Znajdziecie ją w pomidorach, białej kapuście, brokułach i papryce. Pamiętajcie też o owocach: truskawkach, agreście i porzeczkach.

ZacznijOdNowa
ZacznijOdNowa

View all posts

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *